QOSJA : Zgjidhja më e drejtë, Lugina e Preshevës me Kosovë, Veriu me Serbi

EKSKLUZIVE: 

  • T’i mbash me zor serbët e Kosovës dhe shqiptarët e Luginës së Preshevës nën një shtet që nuk e duan është  jo e drejtë  dhe jo demokratike, që ndryshe mund të thuhet t’i mbash ata nën  okupim.. Nëse  Atifete Jahjaga shkon  dhe pinë një kafe tek vëllezërit tanë në Preshevë për t’ja kthyer borxhin vizitës së fqiut të parë, presidentit  serb Tadic, kosovarët nuk do të dalin faktor destabilizues.   Shqiptarët sivjet e kremtojnë 100 vjetorin e pavrësisë eduke e pritur atë mirë si kurrënjëheherë më parë. Edhe pse ky  ishte shekulli ynë, cështja shqiptare në ballakan nuk është zgjedhur si duhet, nuk është zgjidhur drejtë dhe cështja shqiptare ende nuk është e zgjidhur përfundimisht.. » janë keta vetëm ca prononcime të akademik Rexhep Qosjes në intervistën dhënë agjencisë informative kombëtare « Presheva Jonë.

 

Bisedoi: Nefail MALIQI

 

Prishtinë, 12 shkurt/AIK-Presheva Jonë

 

Shqipatrët etnik në Preshevë, Bujanoc dhe Medevegjë aktualisht nën administrimin serbë, Veriu Kosovës, vizita e krerëve serbë në Kosovë dhe mosvizitat e krerëve kosovarë në Preshevë si dhe si po i gjen shqiptarët në Gadishulli Ilirik 100-vjetori i pavarësisë… ishin tri temat që prekëm me akademik Rexhep Qosjen , në intervistën dhënë agjencisë informative kombëtare «Presheva Jonë »

I pyetur rreth disa ideve për ndarje e Kosovës apo shkëmbimin e territoreve siq ishte deklaratat e fundit e  Ehard Busek, profesor Rexhep Qosja lidhur me këtë fillimisht për agjencinë tonë është përgjigjur se « Unë mendoj se për t’u zgjidhur përfundmisht cështja e Kosovës, duhet të zgjidhet edhe një breng e mbrendshme në Kosovë,  për t’u cliruar nga serbët e Veriut, dhe kush eshtë interesuar nga keëa  serbë nga brendia e Kosovës mund të kalojnë atje në Veri dhe ajo pjesë t’i jepet Serbisë, ndërsa Lugna e Preshevës t’i bashkohet Kosovës. Dont të thotë të bëhet shkëmbi i territoreve, për të cilin opcion unë jam dakord .. »

 

 

T’I MBASH SERBËT E KOSOVËS DHE SHQIPTARËT E LUGINËS ME ZOR NË NJË SHTET,  TË CILIN  NUK E DUAN ËSHTË E PADREJTË DHE OKUPIM !

 

Në vazhdim z.Qosja, duke ju pergjigjur propozimit të minsitrit të Punëve të mbredsheme të Serbisë Dacicit i coli në një inetrvistë dhënë « Presheva Jonë » i cli ndër tjera flet edhe për ridefinim të kufijve mes Serbisë dhe Kosovës, duke përfshirë këtu edhe Shqipërinë, akademik Rexhep Qosja në  vazhdim pohon se « deklaratat e Dacicit për ridefinimim të kuifijve ato janë pallavra dhe ëndrra të kahmotshme të Serbisë për krijimin e Serbisë së madhe. Cëshja e Kosovës është kryer që kur UCK ja ktheu pushkën serbit në vitin 1999, nga  ky vit kur  veni ynë i banuar etnikisht dhe meshumicë shiptare i del dorësh nga akupimi serbë. Dhe tash me Srbinë kemi vetëm një rpoblem, atë të shqiptarëve të Luginës së Preshevës dhe të serbëve në Kosovë, dmth në Veri.. Pra, ne me Serbinë si dy shtet fqinje kemi secili nga një problem që duhet zgjidhur, ne atë serbëve në Veri të cilët nuk po duan me jetuar me Kosovën dhe ata me problemin e Luginës së Preshevës të cilët nuk po duan të ejtojnë me Serbinë.  Ne do tju mundësojmë veriun ta marrin Serbia, por edhe Serbia duhet mundësuar që Lugina e Preshvës t’i bashkangjitet shtetit të Kosovës. Pra, po e përsërish, duhet të mundësojmë njerëzve të jetojnë të lirë dhe t’ju mundësojmë atyre të zgjedhin s lirshëm se ku dhe më ekte duhet jetuar dhe jo popujt t’i mabjmë me zorë nën një shtet, kur nuk të don, nuk do dhe nuk eshte demokratike e as e ndergjegjshme njerzit tëmbehen me dhunën, gjë kjo e cila ndyrshes ka si të quhet pos si sundim Dhe atsh ku është ky fat që ata jetojnë në kufijtë të dy shteteve..Unë jam për një zjgidhje reale, fundja këtë bashkim, vullnet të shqiptarëve të Luginës ju mundëson edhe referendiumi viti 1999.  Shqiptarët e Luginës së Preshevës  krejt normale dhe e natyrshme si historikisht edhe gjeografikisht  duhet të jetojnë bashkarisht me shtetin e  Kosovës  dhe jo me atë të Serbisë apo ta themi me Azerbejxhanin, kur as gjuha, as flamur e as kulturë nuk i lidh me ta.. »

 

 

KRERËT TANË NË KOSOVË, NESË SHKOJNË DHE PINË NJË KAFE NË PRESHEVË, NUK MUND TË DALIN FAKTOR DESTABILIZUES !

 

Duke folur në vazhdim rreth vizitave të krerëve të shtetit serbë në Kosovë akademik një gjë të tillë as nuk e kundërshotn e as nuk e lejon por pohon se « lëvizja e njerëzve cofshin ata edhe funskionar duhet mundësuar edhe ate në menyrë reciproke. Dhe nëse këta serbët e Beogradit vijnë e futen në Kosovë sa herë t’ju tekt, këtë gjë duhet mundësuar edhe krerëve të shtetve tona nga Prishtina e Tirana për të vizituar vëllezërit tanë momentalisht nën Serbi. Ketë duhet bërë sikur Atifete Jahjaga edhe Bamir Topi, bile coftë dhe për fushatë vetëm e vetëm për t’i treguar atyre vëllezrve se ne nuk janë të vetëm, nuk janë jetim, dhe nuk ju kemi harruar..por edhe  për t’i treguar Serbisë dhe botës e ato toka janë shqiptare deri t emolla e kuqe. Politikajt tanë nuk duhet të kenë frië të shkojnë me mi një kafe tek vllezrit tanë në Preshvë, me nje kafe nuk do të dilet Kosova e as shqiptarët si faktor destabilizues.»

 

 

NUK KA PËRFUNDUAR ENDE ZGJIDHJA CËSHTJES SHQIPTARE NË BALLKAN !

 

Ndërs, pyetje se si po i ka gjetur sot  shqiptarët  100 vjetori i pavarësie akademik në fund rreth lësaj pyetje pohon se « dorën në zemër dekadave të fundit janë arritur mjaft suksese në avancimin e proceseve të kombit tonë në përgjithësi nga gjitha sferat si në kulturë ashtu edhe në ekonomi, turizëm, politikë. A nuk është sukses sot që ne kemi dy shtete, a nuk është sukses sot se ne jemi më afër Evropës se kurrnjëherë më parë, sigurisht se po ! Pra për gjitha keto duhet falenderuar në rend të parë popullatën bashkë me insitucionet tona, pastaj procesve demokratike në Evropë dhe padyshim edhe faktorin ndërkombëtar, në vecanti vendet aleate të kombit tonë.  Është e mjerueshme për faktorin politik shqiptarë i cili sot merret mes veti për pushtet e kolltuqe. Pra kemi probleme edne mes veti sidomos në Shqipëri, por edhe tek ne në Kosovë, në vend që politikajt tanë, atë energji ta horgjojnë, t ja përkustonin avancimit të procesve të  kombit tonë. Pradnaj do të ishte mirë që të bashkemndojmë, bashkëveprojmë të ecim bashakrisht që na e ka ofruar, mundësuar shnset hisoria. Megjithatë unë do të thoja se ketë 100 –vjetorin po e presim më së miri se përvjetrët tjerë të mëhershem. Do të thoja se ky shekull është i shqiptarëvë, i e cjeve përpara, i rritjes dhe zhvillimit, një gnritje hovshme histrorike dhe shpresojmë s ekeshut duhet me vazhduar. Prandaj për ne shqiptarët duhet vazhduar punën dhe ta shfytëzojmë ket kohë që është kohë e jona që në një menyrë shqiptarët të bëhen faktor i rëndësihëm potik, kulturor dhe historik në ballkan. Për fund  të themi se shqiptarët sot janë ende të varur, pas njëqind vjetësh pavarësie, edhe sikur të kishim dëshirë, nuk është vërtetë sepse kombi ynë, populli ynë ende është varur, i nadrë, kupto i okupuar në disa shtete.Probelimi i shqiptarëve në ballkan nuk është zgjidhur dherejt dhe përfundimisht.  Prandaj edhe nëse festojmë  pavarësinë të festojmë një pavarësi gjysmake, sepse ende para kombit tonë gjendet detyra dhe obligime tjera deri në realizmin e aspiratave tona..  »

———————————–

JA EDHE KOMENTET E JUAJA I BOTOJME EDHE KUR KRITKONI DHE KRTIKOHEMI, VEC MOS NA SHANI SHUME :-))

 

    • Faton Loshimos pot piskasit tshpiss ty me ket zgjedhje qe e paske bo o komunisto

      Il y a 40 minutes · 4
    • Alban Hooltras Aliupse te jepet kur krejt jan troje te SHQIPERISE

      Il y a 40 minutes · 8
    • Berat Hamitivalla nime kali osht kyy qoskoviqii,po a je nmen ojj lopoo.!! ja thujj ma mir e kena shitt qysh moti,e tash spo dina qysh me ja ba…veriu edhe krejt kosova osht e jona..kalli qoskoviqqqqq.!

      Il y a 39 minutes · 4
    • Manuele Lorusoa po gomar i madh asht a asht ky njeri qe ne kohen e luftes e ka hek mjekrren edhe a vesh me rroba grash per me pshtu prej shkijeve a kan dasht me e masakru kete pis shkijet mos me e lan te gjall nje idiot si ky

      Il y a 39 minutes
    • Julian Nallbani‎… edhe ky me serbet …, edhe ky antishqiptar … ??

      Il y a 39 minutes · 6
    • Blerta PashaKy eshte nje dele e serbise.

      Il y a 38 minutes · 5
    • Julian Nallbanimos ta degjofshim zerin !!!

      Il y a 38 minutes · 3
    • Agim K. LajçiAiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Rexhep ik pashe zotin rri qaty me letersi je mbret i Kosoves. Per politike dy koqe mend si ke besom dy koqe mend…. kete e ke deshmu disa here qe lidhje me politike nuk
    • Il y a 38 minutes · 3
    • Gurmal Gani Gurmalia qka kish dit ky me ba pazare me pas lan ………….

      Il y a 37 minutes · 3
    • Nici Tavnika o normal ky bre

      Il y a 37 minutes
    • Lujtrim Laçicfare eshte ky idiot mor vlla….

      Il y a 37 minutes
    • Ani Skeja Skeja Me mire te lejm Qosen me serbet dhe presheve e veri i merr kosova 🙂

      Il y a 37 minutes · 1
    • Faton Loshiprej kti akademik dalin 10 shkije se ma i zi se ta osht ky qifsha stalinistin ty

      Il y a 37 minutes
    • Kosovari-Wien Wien po deri te nishi ka qen e shqiptarve po dikun afer aty Beogradit ka pas shqiptar ne viti 1887-1888 ne koh ka shkau debo shqiptart ne Turqi e ne viset e kosoves siq esht babushi i muhaxherve ne komun te Ferizait ata ishin shqiptar te nishit kishin toka e stergjyshve po shum i zgjut Qosja hmmm ishum kan te mjer na shqiptart e spo di ma shum qka me than qe budall mas budalle e kan udhheq poppullin shqiptar..!!

      Il y a 37 minutes · 1
    • Cuni Mamitpo ik ore shkavello, ne jemi SHQIPTARI nuk i japim trojet tona jahudio

      Il y a 37 minutes
    • Enver Cakollikyo mai zi se shkinat

      Il y a 36 minutes
    • Alboss AlbRegjep qosja ti je deshtak ti je ma serb se serbi ti ske punu kurr per ket ven

      Il y a 36 minutes
    • Panxhaj Arbert A thua,  qe o ka e vet najkush kta

      Il y a 36 minutes
    • Ismet Tahiriti paske lujt …

      Il y a 36 minutes
    • Cuni Mamitgoni nuk e japim trepqen po e marrim luginen se e jona asht

      Il y a 35 minutes · 1
    • Cuni Mamitpa u farue djem e qika nuk ndahet ILIRIA

      Il y a 35 minutes
    • Valdrin Gelashyqyr qe mendimet e tina si merr parasysh kerkush, ky fol vet me veti kanihere me ksi mendime poshtruse, pirdhu plako

      Il y a 35 minutes · 2
    • Gjergj Gjeki Duhanaj po lereni more njerin se ket gjith i ka rre zemra per serbi, e jo kurr per kosove, ky ash ma qetnik se qetniket e serbise, ky u ba akademik se e ka ba serbija per nevoja te veta, se ky as çoban sish ba, se sasht kan njerii kurr, e as qe ka me kan kurr..

      Il y a 34 minutes
    • Bekim HoxhaMarre duhet me te ardh more, more zdi ka te koft..mos ta flliqi gojen teme

      Il y a 34 minutes
    • Fatos Devetaku Hup more po kush asht tu te vet ty :@

      Il y a 33 minutes
    • Gjergj Gjeki Duhanaj duhet ti tregojm keti papaki se edhe presheva eshte kosov edhe veriu është kosovë, se gjitha kan ken dikur dardani deri me 1878, po njerzit si ky nat koh ja kan shit kto troje serbisë qebesa edhe ja kan falë..

      Il y a 32 minutes
    • FatLind Dautii po mir e ka kyy :O

      Il y a 32 minutes
    • Eduard Xhemshititi qifsha kejt , se nven qe met myt ty kali e ka at rexhen tjeter

      Il y a 32 minutes
    • Genti Afc Rexhat iq.. ropt n’goj tyyy. Asnihere si japim..2-jat jon et Kosoves♥<#<#

      Il y a 31 minutes
    • Mentor HasaniKy me mujt edhe e ngu poplli kish pas deshir me kthy nen serbi dhe gjith teritori i kosoves me kan pjes e serbis … Thjesht ky paguhet per keto dhe ky esht nje millosh a sheshel qysh dush thuj mendru teritorin shiptar me ate shiptar

      Il y a 28 minutes
    • Arianit Dyla oooo syyy bajllaggg ta qifsha akademin qe ma kiii po ty marre me thon shqiptar bre qan

      Il y a 27 minutes
    • Elvis Prenga zgjidhja me e mir: veriu me Kosoven,Lugina e Presheves me Kosoven,Kosova me Shqiperine .(bashke me t gjitha trojet e tjera ne msl t zi,maqedoni e greqi)

      Il y a 27 minutes · 2
    • Lumnir Bashaedhe Presheva eshte e jona!

      Il y a 27 minutes
    • Selman Abedinajte kuj te nenes apo te babaes e ka veriun e kosoves ky qe do ta jape keshtu

      Il y a 27 minutes
    • Artan H. Berisha e paska dhi qosja!!!

      Il y a 26 minutes
    • Linesa Lina Nezirisi mitrovica ashtu edhe kosova lindore jan troje shqiptare,e si te dahen keto kur i takojn kosoves.turp ne jemmi msue mej hup trojete tona.shkau kete e prit qe taa mer mitrovicen, se presheven e ka e nuk e jep kurren e kurrit se nuk fal shkau tok jo aj sdin te fal aj din vetem te mer toka te huaja.

      Il y a 26 minutes
    • Leutrim Kastratiooo njeri pa ndjenja o njeri pa shpirt ke harru sa gjaku osht derdh me shekuj per kto trrojet tona qe ende si bashkuam ashtu siq na e lan amanet deshmoret … sa jan dhunuar sa i kan humbur gjymtyret e ty tbjen ne ne mendje tflasesh ksi marrezira turp ..

      Il y a 25 minutes · 1
    • Liburn Limani Goni Gold AG Ti qi ropt mos fol pa lidhje

      Il y a 21 minutes
    • Gigos EtemiAkademik REXHEPI a ma mir dy vo te pules a Dy te Qures sha po thu ti?Hahaha

      Il y a 17 minutes
    • Muhamer OsmaniRegjep Qosa nga Mali i zi kufit Kosoves do me ja qit ,Mitrovicen me ja dhen serbis.Regjep Qosja o Regjep Qosiqa mledhi plaqka ik ka Podgorica se atje nga atje ti e ke prejadhrjen ikse boll e ke ba marren,

      Il y a 16 minutes
    • Astro Musa o ty Rexhep Qosja t’hongt goja but po fort e m… po e hajshe po kush pot vet ty more mistrec more bir qeni po mshele at goj flliqesir

      Il y a 15 minutes
    • Enver AdemiO akademik lopa….Veriun e ke nen kufi te kosoves e qysh don me hi ne pazar me dicka qe eshte e jotja oj nana e viqit e Luginen e ke me shqiptar e prap eshte e jotja po TRUS bothen e merru me letra se as per letra sje met o tru ndryshkur

      Il y a 13 minutes · 1
    • Goni Gold AGBUDALL Osht Ky Lop

      Il y a 9 minutes
    • Bashkim BerishaKy gjithmon ja fut kot … eshte shum i “drejt” dhe i sincert ?!

      Il y a 5 minutes
    • Alban Gashiku sta ka q.. n..milloshi met hjek pej faqes tdheut

      Il y a 3 minutes
    • Sokol LotaShyqyr qe nuk tkan vet as nuk tvesin kurre ty o akademut per qashtje te kombit

      Il y a 3 minutes
    • Florent AzemiRexhep Qosja le te shkon ne Mal te zi ne vendlindje edhe le ti jap vendin e tij kujt do ja paska lan baba ketij me bo shkembime shume te menqur jan ba.. as veriun as Luginen…

      Il y a 22 secondes

44 Komente

  1. ylber brati, February 12, 2012:

    Jeten e japim e Veriun kurr z.Qosja nk ka zgjije tjeter veqse Shqiperi Etnike aj eshte qe e duam,ose da ta dhezim prap luften,edhe jo Veriun po deri te MOLLA E KUQE e dojna………………..

  2. mefa, February 12, 2012:

    Zoti na ruajt nga kta akademikat tan :S
    Kishe njerz te shkollum ncncncn

  3. ilaz, February 12, 2012:

    njerzit si ky na kan bo ne qito dite mi jetu .. ky komunisti i ka… bre familjen ku e ka ja qifsha .

  4. bedri, February 12, 2012:

    o ti ma mir shko rri ne serrbi se ne kosov stka met vena valla.oooo far e serrbit je ti

  5. Valdrin, February 12, 2012:

    Sa te jesh mercenar i hashim thaqit kurren e kurres fjala jote ska peshu askund, teper posht ke ra, ke qen akademik se mo nuk je se u tregu menquria jote.. Je njeri i paras si te fitojsh jo per tjeter…

  6. Dardani, February 12, 2012:

    http://www.levizjaperbashkim.com Levizjes per Bashkim po i’u bashkangjiten tanime edhe shume zera te tjere per zgjidhjen perfundimtare te qeshtjes shqiptaro-serbe, ne mes tre komunave veriore dhe tre komunave te kosoves Lindore eshte e vetjma zgjidhje drejte bashkimit Kombetar, vizitojeni adresen me larte se eshte shume e kapshme dhe e detajuar, mos u nxitoni o Trima, se ka kalu ajo kohe…

  7. VfB Stuttgart, February 12, 2012:

    Mua ktu me pelqej vetem nje komentar ishta lart ku thuhet se per letersi s’kem mete mire ne kosove e sa per politik po shifet se po e rrefen politiken me Jakup Krasniqin he mos me keq per ne… Pse vlla se bashkon koken me Kadaren qe ndoshta do ti ndihmonte te ballafaqohet edhe me koka te zgjuara,sepse kontrast i madh,shum i madh kur i lexon dy deklaratat e fundit te tyre. Per te kishte me qen me mire qe ta pranon Kadaren si mesues te tij e ndoshta do te mesonte te je intervista Pak sa me logjike… Dhe nje per ju miq lexues apo komentator ju lutem mos te fyeni se sesht e popullit shqiptar fyerja,por trashegemi nga sllavizmi…
    Me nderime Mergimtari

  8. Albi, February 12, 2012:

    E keqja eshte se Serbia i ka ne disponim edhe veriun e Kosoves edhe Kosoven lindore bile edhe brenda teritorit te Kosoves kontrollon shume pjese.Shqiptaret jo se jan ne mundesi te marrin diqka nga ato qe i kontrollon serbia por me kete organizim banditesk brenda vetes jane afer te humbin edhe Shqiperine.

  9. Luani, February 12, 2012:

    Me gjithe respektin e madh per akademikun e veqant qe i ka dhene shume atdheut e kombit.Ky qendrim i ndrrimit te territoreve eshte teper i demshem,dhe nukkisha dasht qe me Lutfi Haziret te behet pjese edhe R.Qosja.uroj te kthehet nga ky qendrim sepse hienat qe i kemi brendfa mezi nuk presin ta gjekne ndonje mbeshtetje.

  10. ......, February 12, 2012:

    Pleqet kan thon, budallaj nuk ka brinja, po edhe ky Qosiqi po ja nxjer fundin njeri pa ftyr pa moral pa komb si nuk i vjen turp

  11. gryka demokratike, February 13, 2012:

    Qosoviqin duhet urgjentë me que te psikijatri. Ky paska luajtur totalisht. Ose e paguajti Hashim Thaqi me shumë e librave që i botoi, tash ky duhet me lue vallen….”akademiku”! Lopë e “drzaves”! Mut muti.

  12. kasriot brahimaj, February 13, 2012:

    asnje ska te drejte te luaj apo te beje pasare me trojet e kombit qofte ky z. rexhep apo ndonje politikan tjeter si dhe turp te kene per deklaratat qe bejne ,trojet e shqiperise nuk jane ne fatin e e ketyre delaratavedhe ketyre njerzve te semure do te thosha qe i thone kembes dore.

  13. buli, February 13, 2012:

    marrre marre per Qosjen Akademik i thote vetit marree

  14. nikoll, February 13, 2012:

    si mund te dal para opinjonit dhe te flas ni budallak te till ni njeri i kalibrit te ktill a e ka lexuar ky historin ndojher ket tonen apo vec ate te shkijeve tyrp

  15. Culi Mitrovica, February 13, 2012:

    Edhe magjupt e dine se kur te bohet pazarllek lypet ma teper se qe don. Pra nese kerkohet ateher duhet te kerkohet edhe Proluplja, Nishi, Kurshumlija ku nuk ka mbete asnje shqiptar fale gjenocidit serb e jo te kerkohet Presheva e Bujanovci per trampe se ato nuk “kerkohen e ndrohen” po ato dyjat i TAKOJNE Kosoves. Atehere dmth nese pas 50 vjeteve srbia sulmon prap Kosoven dhe mer edhe Prishtinen athere prap boim pazarllek dhe e marim Prishtinen por e falim Mitrovicen (ate cka ka mbete). Ne Greqine e vjeter zejtaret jane mare me zejtari, bujqit me bujqesi e filozofet me filozofi. Mire kishte me qene edhe te ne letraret te miren me letersi e te pyesin koleget histroian se deri ku jane shtrire tokat shqiptare dhe se a behet pazarllek me toka.

  16. Murat Lukunia, February 13, 2012:

    Bash si burat ke fol o Rexhep Qosja,ashtu duhet me u baveriu Serbve dhe luginen Kosoves,leni mor budallat me fol ni hava,ajo qe thua ti ishalla ne veshe te zotit,keshtu na shpetojme nje here e mire ,prej serbeve,dhe ato shpetojne prij nesh.

  17. muhamedi, February 13, 2012:

    Edhe un i frigona ksaj pune.Po ti jipet serbis aq sa don kosova me dhone per luginen e presheves,isha kon dakord.Se me serbet e mitrovices ne kosove,kosova shlajfovat n vend.Se lon pasha bacin serbt e mitrovices kosoven me shku te para.Bile bile,cojn krye edhe ata t gracanices e tj.
    Politicart e kosoves qysh jon tu shku,tu lutfu per karrika edhe per pare,ka mi shku mitrovica badihava,ja ajo ka mi ju bo kosoves thati n bark.
    Srbi jo qe din me kthy t veten po din edhe ma ta marr t onden,e shiptari t hujen se don e t veten e jep e s di me lyp,po pret me ja dhon dikush.
    Hajt baco se ket pun e bidis amerika.Shyqyr po zotit qe ish kon kjo amerika se sa per shiptart,e kishin qy pordh e piskam me gjymbysh e s ja kish ndi se a pi merr dikush dishka.

  18. prishtina, February 13, 2012:

    Turp, turp . Ani Akademik i thet veti le ti shikon ata ne Serbi qka po bejn per vend te huj se jo qe ekan te vetin e ky Zotnija thot me jau dhon Vendin kuku kuku

  19. RROKUM E LLOKUM, February 13, 2012:

    QOSJA SI DOBRICA COSIQ PROPOZON SHKEMBIM TERRITORESH
    Rexhep Qosja, nji nga ultranacionalistat dhe ideologet e kesaj ideologjie ne Kosove, njisoj si ultranacionalisti serb Dobrica Cosic, deklarohet per shkembim territoresh mes Kosoves dhe Serbise

    Rexhep Qosja, nji nga ultranacionalistat dhe ideologet e kesaj ideologjie ne Kosove, njisoj si ultranacionalisti serb Dobrica Cosic, deklarohet per shkembim territoresh mes Kosoves dhe Serbise. “Une mendoj se për me zgjidhe përfundimisht çashtjen e Kosovës, duhet me zgjidhe nji brenge te mbrendshme në Kosovë, me u çlirue nga serbët e Veriut dhe kush asht i interesuem nga këta serbë nga mbrendia e Kosovës, mundet me kalue atje në Veri dhe ajo pjesë me ju dhane Serbisë, ndërsa Lugina e Preshevës me ju bashkue Kosovës. Domethane, me u ba shkëmbimi i territoreve, me te cilin opcion une jam dakord”, tha per për agjencinë Presheva Jonë, Rexhep Qosja, i cili ka rastise me qene edhe anetar i Akademise se Kosoves.

  20. Sejdi, February 13, 2012:

    Të gjithë ata të cilët mendojnë, se do të pranohet nga Serbia këmbimi i Veriut të Kosovës me Luginën e Preshevës, dëshmojnë se jetojnë në botën e ëndrrave. Serbia nuk e ka marrë Luginën e Preshevës, menjëherë pas përfundimit të LDB, për tua kthyer shqiptarëve kur t’u teket atyre.
    Ata të cilët ëndërrojnë se do të pajtohet Serbia për kthimin e këtij territori ëmës së tij Kosovës, nuk kanë haber për rëndësinë strategjike të këtij trualli shqiptar. Këta “tyxharë” , së pari duhet të mësojnë njëherë dhe mirë, se ndërtimi i tri bazave moderne ushtarake dhe policore, nga Serbia, në këtë pjesë të aneksuar prej saj ( në mesin e tyre ajo në Cepotinë e cila ka përmasat, jo më të vogla se Bonsteel-i amerikan), nuk është bërë për sfilitë mode, por për të dëshmuar rëndësinë e madhe që ka për te Korridori i dhjetë, si dhe projekti kapital për ndërtimin e kanalit lundrues Danub-Moravë-Vardar, në një të ardhme jo të largët. Kjo është dëshmi e sigurt, se gatishmëria dhe vendosmërinë e Serbisë për ta mbrojtur këtë pasuri nën zaptimin e saj, po qe nevoja edhe me armë! Përveç tjerash, ata të cilët pranojnë apo rekomandojnë fillimin këtyre pazarllëqeve me Serbinë, injorojnë rezervat e mëdha minerare (Pb, Zn, Ag, Au, …) të cilat gjenden në këtë pjese të territorit të Kosovës, prej të cilës tregohen të gatshëm për të hequr dorë!?
    Ata injorojnë faktin, se propozimi i tyre shpie deri në një gjendje aspak të volitshme për interesat e popullit të Kosovës, sepse do të detyrojë minierën e Stantergut dhe simotrat e saj, që tërë koncentratin e xehes t’ia shesin Rafinerisë në Zveçan, me siguri sipas çmimeve që do të diktohen nga autoritet serbe.
    Ata harrojnë se Zveçani është qytet i punëtorëve të Rafinerisë së Trepçës… Me siguri, nga kujtesa e tyre është fshirë, parulla “Trepça punon Beogradi ndërtohet”, “Trepça është jona” të cilat u brohoritën me aq zjarr nga rinia shqiptare, në Pranverën e Përgjakshme’81.
    Ata harrojnë, se cilat janë përmasat e rezervave të ujit, aq të nevojshëm për industrinë energjetike, për pije dhe ujitje, që përmban territori tregohen të gatshëm për të hequr dorë aq lehtë!?
    Të gjithë këta që po propozojnë diçka të tillë, nuk e besojë, se nuk i dinë të gjitha format dhe mjetet të cilat duhet përdorur për rikthimin e territoreve të okupuara. Por, këtu është në pyetje mosgatishmëria për të rezistuar dhe po qe nevoja edhe për të luftuar për pjesët legjitime të vendit të tyre!

  21. sadik, February 13, 2012:

    Pershendetje per te gjithe,se qdo kush ka te drejt ta shpreh mendimin e vete.Po ta degjoish nje mendim, te nje njeri te menqur nuk ka kuptim atdhetar, qe te shkenbehen teritoret,qe kurr nuk i ka takuar qetnikve.Kjo eshte dobesia e popullit shqiptare,dhjete persona njiqind mendime.Po te ishim te bashkuar ne qdo aspekt,mendime,politik etj.nuk ishe ardhe puna qe regjep qosja (mendimi izoluar) me fol publikisht per me fale token tone shkaut.Gabimet dhe pasojat jane nga ne vete shqiptaret per mos unitet si para lufte,gjate luftes, po edhe pase,kete po e ban anmiku shkau,me ndihmen e disa nderkombetarve.Ky eshte realiteti i hidhure i yni,kujdes o qosja qka po publikon,se viqin ta kemi hjek kur ke ardhe nga malesia e malit te zi.Te lutem mos u mere me politik,se ske koke dhe pak je kombetar.Meru me letersi,e mos e humbe meritat te lutem.

  22. Perparim, February 13, 2012:

    Të gjithë ata të cilët mendojnë, se do të pranohet nga Serbia këmbimi i Veriut të Kosovës me Luginën e Preshevës, dëshmojnë se jetojnë në botën e ëndrrave. Serbia nuk e ka marrë Luginën e Preshevës, menjëherë pas përfundimit të LDB, për tua kthyer shqiptarëve kur t’u teket atyre.
    Ata të cilët ëndërrojnë se do të pajtohet Serbia për kthimin e këtij territori ëmës së tij Kosovës, nuk kanë haber për rëndësinë strategjike të këtij trualli shqiptar. Këta “tyxharë” , së pari duhet të mësojnë njëherë dhe mirë, se ndërtimi i tri bazave moderne ushtarake dhe policore, nga Serbia, në këtë pjesë të aneksuar prej saj ( në mesin e tyre ajo në Cepotinë e cila ka përmasat, jo më të vogla se Bonsteel-i amerikan), nuk është bërë për sfilitë mode, por për të dëshmuar rëndësinë e madhe që ka për te Korridori i dhjetë, si dhe projekti kapital për ndërtimin e kanalit lundrues Danub-Moravë-Vardar, në një të ardhme jo të largët. Kjo është dëshmi e sigurt, se gatishmëria dhe vendosmërinë e Serbisë për ta mbrojtur këtë pasuri nën zaptimin e saj, po qe nevoja edhe me armë! Përveç tjerash, ata të cilët pranojnë apo rekomandojnë fillimin këtyre pazarllëqeve me Serbinë, injorojnë rezervat e mëdha minerare (Pb, Zn, Ag, Au, …) të cilat gjenden në këtë pjese të territorit të Kosovës, prej të cilës tregohen të gatshëm për të hequr dorë!?
    Ata injorojnë faktin, se propozimi i tyre shpie deri në një gjendje aspak të volitshme për interesat e popullit të Kosovës, sepse do të detyrojë minierën e Stantergut dhe simotrat e saj, që tërë koncentratin e xehes t’ia shesin Rafinerisë në Zveçan, me siguri sipas çmimeve që do të diktohen nga autoritet serbe.
    Ata harrojnë se Zveçani është qytet i punëtorëve të Rafinerisë së Trepçës… Me siguri, nga kujtesa e tyre është fshirë, parulla “Trepça punon Beogradi ndërtohet”, “Trepça është jona” të cilat u brohoritën me aq zjarr nga rinia shqiptare, në Pranverën e Përgjakshme’81.
    Ata harrojnë, se cilat janë përmasat e rezervave të ujit, aq të nevojshëm për industrinë energjetike, për pije dhe ujitje, që përmban territori tregohen të gatshëm për të hequr dorë aq lehtë!?
    Të gjithë këta që po propozojnë diçka të tillë, nuk e besojë, se nuk i dinë të gjitha format dhe mjetet të cilat duhet përdorur për rikthimin e territoreve të okupuara. Por, këtu është në pyetje mosgatishmëria për të rezistuar dhe po qe nevoja edhe për të luftuar për pjesët legjitime të vendit të tyre!

  23. Hosteni, February 13, 2012:

    Se a ka te drejte akademik R. Qosja per shkembim territoresh mes serbise dhe Kosoves me se miri do te deshmoje koha. Kam frike se neser do te jete vone. Edhe tash kur po flasim ne veri te ures se Ibrit institucionet e R. kosoves jane inekzistente. Gjasat per ta marre kontrollin edhe ne ate pjese te Kosoves jane minimale. Veriu i Kosoves i banuar me shumice absolute nga serbet sot eshte si Kosova me shumice absolute nga shqiptaret ne vitet 90 nen Serbi. Sigurisht se zgjidhja e ceshtjes shqiptare, por edhe e asaj serbe kane nevoje per koka te urta e largpamese, por mbi te gjitha per koka qe mbi te gjitha e vene jeten dhe lirine e njeriut. Zgjidhje humane dhe vetem humane!

  24. Asllan Dibrani, February 13, 2012:

    Vrasja e Remzi Salihut incident dhe fërkim i shkeljeve të ligjit dhe prosperitetit në shoqërinë kosovare!

    Nga Asllan Dibrani
    Remzi Salihu me histori të dhimbshme familjare nga masakra serbe në Prapashticë!
    Remzi Salihu i vrarë ne cilësinë e drejtorit të arsimit për Prishtinë ishte djali i Selim Salihut legjendë e moshës pesë javëshe nga masakra serbe në Prapashticë

    Si zakonisht ishte një ditë e rendomë,por e zymtë disi, sikur instktivisht do të ndodhe diçka e pa pritur ! Sikur këtë proces, e ngacmonte një puhizë e një ere, qe vinte e shkonte fshehurazi nga veriu nëpër një park, qe i binte pran shtëpisë ku banoja. Papritmas nga larg qe isha ne ballkon , u dëgjua telefoni qe cingëroi ? Ishte një shok nga Holanda, që shpesh me thërret për hallet tona, të përditshme, por edhe për në fushën e kulturës ,bisedonim. si teme ma e veçantë ishte tema e toponimeve shqiptare qe ne baze te studimeve dhe gjurmimeve na dalshin shumë toponime në Ballkan dhe në Evropë ne prejardhje nga gjuha shqipe!. Por kësaj here sikur ishte pak me zë , ndryshe i shqetësuar . Isha mësuar me te, qe ishte i qetë gjithnjë, por kësaj here tingëllojë zëri i tij ma thekshëm, duke u shprehur se në “shqiptarët nuk do të mbushemi mend kurrë”!?… U stepa me këto fjale të tij ! Perse i thash ? Ashtu qe edhe unë isha pikë mbështetëse e revoltës se Ismet Gashit nga Holnada shpeshherë gjate bisedave?… Jo, jo i thash vetes , nuk ke të besh me këtë revoltë të tijen . Mendja shkoj shpejt se çka donë të thotë? Po i këtij mendimi isha tamam edhe unë nëse mendon të gjendja aktuale politike ekonomike etj, tek shqiptarët! Me një shqetësim i thash se nuk është për tu hamendur, se kështu jemi të tillë , andaj mos u befaso or mik!. Në vazhdim ashtu edhe doli, e qëllova zemërimin e tij.
    – Ai vazhdoj rrëfimin, se në Prishtinë në zyrën e ministrisë se arsimit, u vra një drejtor i ministrisë së arsimit! I brengosur vazhdoj rrëfimin duke me shpjeguar se tani e lexova informatën para pak çastesh… Me preferoj qe ta hap kompjuterin ,të informohem për rastin … Aty, ku me preferoj të futem ashtu veprova, pashë , kryeartikullin në shumë gazeta më shkronja te mëdha shkruante ,rreth orës 10 të mëngjesit të sotëm, në zyrën e tij në ndërtesën e re të Komunës së Prishtinës, u vra drejtori i Drejtorisë për Arsim, Remzi Salihu i Komunës së Prishtinës .Mësohet se dorasi i kësaj vepre është arsimtari i Biologjisë, Gani Sahiti, nga fshati Graxhenik, komuna e Kamenicës, i cili ka pretenduar të jetë drejtor i shkollës në fshatin Dabishevc.

    Dy të ri ,dy intelektual, dy punëtor të pa lodhshëm sot njeri në dhe!?… tjetri në robëri në foto i par i vrari majtas në shikim Remzi Salihu dhe i dyti djathtas Gani Sahiti dorasi. Të dy (viktimë e ligjit dhe sistemit qeveritar në Kosovë)!?…

    Mos zgjedhja e tij në këtë post, thuhet se e shtyri deri tek akti , kjo ishte informata !?… Me iku mendja me vite e vite ,prapa në mentalitetin tonë , në skamjen , në përçarjen , në papunësinë , ne korrupsionin , në pa drejtësinë , po ku nuk iku ai stërmullar mllefi. Përse në shqiptarët jemi aq të (pa ndreqshëm, aq te pamëshirshëm ndaj njeri tjetrit, aq të pa përmirësueshëm ndaj “vlerave të kombit tonë”!?…
    Mu kujtua rasti ne vizitën e burgut në Nish qe kisha babën dhe nënën Sofijen dhe me than këto dy libra i ke nga Remziu për lexim!
    Një lajme i pa pranueshëm, por realitet. Ishte i vrari djali i nipit tonë Selim Salihut , me kaploj një rrëqethje e trupit me rastin e rikujtimit për sprovat qe i përjetoj kjo familje. Mu kujtuan në këto çaste raportet qe kishte baba im Feti Dibrani me nipin Selimin. Mu kujtua rasti ne vizitën e burgut në Nish qe kisha babën dhe nënën Sofijen dhe me thanë, “këto dy libra i ke nga Remziu për lexim”, dhe të fala ke nga ai shumë. Ringjalla kujtesën kur dola nga ai burg famëkeq ,Selimi me djem erdhën në vizitë, në mesin e tyre ishte edhe Remziu, erdhi në vizitë si burrat, qe ishte zakon të shqiptarët qe nuk u trembshin nga shërbëtorët spiun të pushtetit. Ishte një kohe e vështirë, në ato kohë pas diferencimit qe u bënte nga organet serbe me bashkëpunëtorët shqiptar, por ata nuk u tremben fare , nderuan shtëpinë tonë, vizituan familjen time edhe sa isha ne burg . Mu kujtuan fjalët qe i dhanë kurojë dhe forcë babës me fjalët( dajo mos u mërzit se djali paska shpëtuar). Burgu është për burra, e pikërisht edhe ne qe ishim jashtë pothuajse në burgje ishim dhe jemi nga shkau, pa kur farë të drejte!. Xha Selimi vazhdoi biseden ndër të tjera para burrave në dhomën e pritjes, qe vinin e shkonin me qindra e mijëra njerëz qe na vizitonin në shenjë nderimi,ne ish të burgosurve politik, qe na përfshiu ajo kohë pas ngjarjeve të demonstratave të 1981-shit. Ai vazhdoj ma tutje , se për çështjen kombëtare është krenari për çdo familje tonen, me pas nga një mashkull në burg, prandaj edhe për ju është një krenari qe ja keni dhënë popullit një mashkull ne shërbim për çlirimin e Kosovës. Daja Feti dhe ju dajtë tjerë, e dini fatin tim dhe vuajtjet e mia …Selimi ishte një burrë elegant i moshuar dhe i matur, vazhdoi bisedën e rikujtimeve , me babën tim , ne mbetem duke i dëgjuar rrëfimin e tij , deri sa erdhi një grup tjetër vizitorësh dhe na e prishi përcjelljen e tij në bisedë. Edhe djemtë e tij u inkuadruan në bisedë, po ashtu me fjalë të ngrohta, u çmallëm pas disa vitesh qe nuk ishim parë .Ne mesin e tyre ishte edhe i ndjeri Remziu, qe me shtrëngoj dhe me përqafoj shumë dhe tha se, ke qëndruar si burrat dajë, të lumtë akoma ishte një ankth, nga pushteti serb nuk kishin edhe aq te lire të shpreheshin se në mesin e vizitoreve nuk u besonte qe nuk kishte edhe ndonjë i dërguar nga UDBA -serbe me përcjell , se kush po hynë e kush po del nga vizitorët .Disa qe ishin në pozita per shkak sigurie na vizitonin natën kur nuk kishte frekuencë qarkullimi!. Remziu u shpreh të falënderoj për besnikërinë dhe fjalën e dhënë për burrërinë tuaj e kë tregua … dhe me këto fjalë ma rikthej memorien prapa, ta kujtoj , se para se të burgosem e kisha furnizuar me disa ekzemplare të gazetës ilegale “Zërit i Kosovës ” qe u botonte në Perëndim dhe ishte pothuajse e vetmja qe i pasqyronte gjendjen e Kosovës shumë reale. Remziu ishte profesor në shkollën teknike, por atëherë me rrapëlloj, se për çka me tha se ke qëndruar si burrat dhe prapë u përqendruam të dy në bisedën e burrave duke qeshur dhe rikujtuar ato kohë të lëvizjes studentore dhe popullore për Republikën e Kosovës…

    Prapashtica u uzurpua dhe u kolonizua me banorë sllav të Malit të zi!
    Ishte një dimër i ftohtë dhe i jashtëzakonshëm . Në ato anë, gjithnjë kanë qenë dimra të ashpër, po edhe ai dimër ishte po i ngjashëm , bile edhe ma i theksor nga një acar hidhnak qe thante nga fërxëlleza , fishkëllyese qe i mbushte te gjitha zbrastësitë e gropave ,lugjeve por edhe pullazet e shtëpive të mbuluara me kashtë ose rrasa guri i rendonte. Forcat çetnike me qëllim kinse të çarmatimit të popullsisë shqiptare dhe likuidimit të kryengritjes shqiptare e sidomos ndaj reaksioneve antiserbe qe ishin në fshatrat e “Gollakut në Dabishevc dhe Prapashicë” dy fshatra qe ishin si vende strategjike për Kosovën!.
    Kështu që në gjysmën e dytë të vitit 1920, u bë mobilizimi i tërësishëm i ushtrisë serbe ,nën petkun e aleancës se mbretërisë Serbo – Kroato – Sllovene, kishte ardhur në përfundim qe ta zhvillonin një ofensivë mbi popullatën shqiptare në viset, ma problematike siç i quante shtypi dhe propaganda serbe fshatrat e lartpërmendura për rreth kufirit të tanishëm të Serbisë me Kosovën. Kjo do të thoshte ,shkatërrim i logjistikës së kryengritësve, edhe shkatërrim i kryengritjes fshatare qe synim kishin ,mos të lëshojnë këmbë sllave të futet në territorin e Kosovës. Kjo strategji çetnike ndihmonte në hapjen e rrugës dhe krijimin e kushteve për kolonizim më serb dhe malazez ato zona të Kosovës. Ekspedita ndëshkuese serbe përbëhej nga një batalion i Armatës së III, qe komandohej nga koloneli Radovan Radoviq, njësitë e xhandarmërisë, të komanduara nga Bozhidar Paunoviq i njohur në popull e kësaj ane si Bozhidar Ballovci dhe nga grupet paramilitare të Kostë Peqancit, si dhe nga civilë të tjerë paramilitar. Kolonët e ardhshëm nga Mali i Zi ,qe terrorin e vet e përqendruan me ofensive shfarosëse në Prapashticë dhe uzurpimin me banorë sllav të Malit të zi ,e kolonizuan fshatin .Pleqtë as fëmijët, as shtëpitë dhe pasuria tjetër nuk u kursyer nga zjarri, vrasjet dhe terrori i papare shfarosës . Në Prapashticë janë plaçkitur dhe djegur të gjitha shtëpitë dhe është zhdukur popullsia prej 1020 njerëzish me çka pas disa ditësh e shpallen fshatin të pa banor. Kolononizuesit malazez u vendosen me çka deri ne luftën e dytë botërore, mbeten aty deri sa u pretendonte qe të bashkohet Shqiperia dhe aty u përqendruan ushtria shqiptare nëpër zonat kufitare.

    Histori e dhimbshme e familjes Salihu nga masakra e Serbisë në fshatin Prapashticë të vitin 1921!

    Remzi Salihu është një djalë i një familjeve të përsekutuerish nga çetnikët e Serbisë në vitin 1921. I ndjeri Selimi , i ati i Remziut ishte e vetmja foshnje qe i shpëtoj asaj masakre dhe terrorit serb të asaj kohe. Në këtë vit hidhërimi i atij dimri të ashpër, të vështirë dhe të përgjakur në fshatin Prapashticë të Gollakut u lind Selim Salihu, në fund të vitit 1920 . Posa u përforcua si i lindur pa i mbushur gjashtë javë me një zhdërvjelltësie të një foshnje mbeti pa të dy prindërit, ( e hënë 11 janar 1921) . Akoma pa e shijua qe ta thotë fjalën nënë, atij ju ndalua belbëzimi foshnjor , atij ju ndërpre qumështi i nënës, ju ndërpre të shikuarit e nënës dhe dashuria e nënës qe kishte për Selimin e vogël. Të atin e Selimit, Avdiun, së bashku me burrat e tjerë e pushkatuan të përroi i Sukës . Të njëjtën ditë të nëmur, në muzgun e parë të mbrëmjes ia vranë edhe nënën e cila me shpirt u përpoq ta shpëtonte krijesën e saj të vogël, të pafajshme dhe të pavetëdijshme se çka po ndodhë rreth e përqark. Kështu, Selimi gjashtë javësh, mbeti në mes të fshatit, i rrethuar me kufomat e të afërmeve të vet, dëbora e asaj nate nuk kishte të ndalur zhbironte të ftohtit, nuk kursente qe të sjell edhe një vdekje të re të një foshnje qe mbet në djepin e mbështjellur mirë nga duart e nënës Halime. E ndjera ishte bërë gati për rrugë me të dëgjuar pushkët të ikte, por mbeten të gjithë në fund të oborrit, të shtrire nga breshëria e plumbave , duke belbëzuar me fjalët e fundit, biri im kaq e paske pas jetën te gjatë të jetojmë së bashku!?… Aty kur e goditi ai breshër plumbash Halimen me fëmijë në dorë ,çetniket menduan se edhe ai ishte prerë nga plumbat e tyre . Në errësirën e asaj nate kufomat deri sa dhanë shpirt dukeshin duke u përplasur sa në tokë sa në degën e një peme qe ishte thyer nga flaka qe përpiu shtëpinë dhe rrënoja pak minuta ma herët! Edhe bagëtia mbetën brenda me ca anëtarë të familjes qe ju mbyllen derën, barbarët serb dhe i përfshiu flaka e zjarrit . Flaka shkonte lart nga era, flaket e zjarrit sa ma shume qe u zgjeronin u bënte një luftë se cila po dominon ma shumë ,drita e ditës qe ishte muzgu i mbrëmjes, apo drita e zjarrit qe dominonte deri në largësinë e rrënjëzës së malit, madje deri në Qafë të Prapashticës. Zërat e njerëzve u dëgjonin ndihmë, ndihmë !…Mbaruam na dogj shkau … duke ju afruar flaka për së gjalli… Zërat u dëgjuan nga brenda deri sa dikur stuhia e madhe i përpiu zërat e njerëzve me ato të bagëtisë, por edhe e zjarrit qe vazhdoi pa mëshirshëm, deri qe u bënë shkruam e hi ,gjithçka qe ishte! Zëri i fundit qe u dëgjua ishte klithma e qenit të shtëpisë, i lidhur si gjallesë e fundit qe përfshiu flake . Flaka e shtëpisë u bashkua me atë të stallës qe flaka i shkonte tri herë ma lartë se e shtëpisë, pasi qe ishte e mbuluar me kashtë ! Krismat e pushkëve dhe masakra në lagjen e Govorëve u zgjerua duke vazhduar masakrën gjakatare në tërë fshatit Prapashticë .

    Kufomat e zbuluara pas vrasjes se 1020 burrave ,grave e fëmijëve në fshatin Prapashticë dhe shpëtimi i foshnjës se vogël Selilm Salihut qe me frymëmarrjen e tij përmbys e kishte shkrirë borën deri ne tokë i mbështjellur në djep në vitin 1921 . Kjo gjendje e tij zgjati tri ditë deri sa u kthyen disa fshatar qe i kishin shpëtuar vdekjes se terrorit serb, e shpëtuan Selimit e vogël qe të mbijetojë dhe të mbetet si një legjendë e kësaj ane!
    Kështu, Selim Salihu si fëmijë u fut në legjendë, dhe për ta dëgjuar legjendën e vet jetoj plot shtatëdhjetë vjet. Duke e zbërthyer legjendën e vet, arriti të mësojë dhe shënojë shumë gjëra, me të cilat mundësoi përgatitjen e këtij materiali portretizues të tij . Selimi që u rrit, e u plak siç thoshte babai im Feti Sahit Dibrani ,gjatë tërë jetës së tij u përfolur dhe përmendur. Ky ishte rast, si i veçantë duke i lënë një gjurmë këtij fshati, por edhe me një edukatë fëmijërore qe përfitoj nga xhaxhai i vet Veliu. Ai mbeti nën përkujdesjen e tij, por edhe dajallarëve të tij. Edhe se mbeti një foshnje e shijoi dashurinë e dajallarëve e sidomos babës tim Fetiut qe ishin moshatar .Të daja Sahit Dibrani babagjyshi imi , vëllai i Halimes, nënës se Selimit e ndiente veten shumë të lumtur kur rrinte me muaj të tërë , me një ngrohtësi familjare .Të dibranët Selimi e gjeti veten shumë të afërm, me qe kjo familje, ishte po një familje qe në supet e veta kishte ndier terrorin e Serbisë duke e ndjekur këmba këmbes nga fshati Dukat i Banjës se Siarinës nga Krahina e Toplicës .Dajt e tij, por kryesuesit familjar Sahit Dibranit , ishin Fetiu ,Hamdiu ,Selmani, Jakupi motrat Hamidja,Begishja ,Halimja qe trashëgoj emrin e hallës se babës tim (Halimes ” nënës” se Selimit ) dhe Hasimja qe ishte fëmija ma i vogël .Të gjithë kishin rrespekt ndaj Selimit, gjithmonë e përkëdhelshin dhe luanin se bashku dhe u rritën se bashku . Ishin të pa ndashëm me te kur vinte. Nipi Selimi me Fetiun thurnin planet djaloshare se bashku, i kujtonin shpesh ato të mësuara qe ka përfituar nga të tjerët për tragjedinë e familjes se tij dhe rreth tij, qe kishte pësuar nga Serbia . Kështu u rriten dhe vetëm koha e Luftës se dytë botërore, i ndau përkohësisht, që të dy ishin te përqendruar në luftë, por nuk ishin në një batalion.
    Edhe kjo vrasje mund të cilësohet si incident dhe fërkim i shkeljeve të ligjit dhe prosperitetit në shoqërinë kosovare!
    Selimi mbas asaj kohe u martua dhe krijoi familje, i linden djem e vajza. Ishte nder ata qe i shkolloi fëmijët e vet, po thuajse të gjithëve ju dha mundësinë qe ta mbaronin shkollimin e lart fakultativ. Po ashtu edhe i ndjeri Remzi qe pati fatin e keq, u vra nga një i ri i kësaj kohe alarmante , dhe të pa çart për kombin qe krijohen paqartësi vëllavrasëse si pasoje e skamjes ,padrejtësisë dhe korrupsionit të pandalshëm në Kosovë, gjë qe edhe kjo vrasje mund të cilësohet si incident dhe fërkim i shkeljeve të ligjit dhe prosperitetit në shoqërinë kosovare . Kjo gjendje e pa volitshme fut rininë tonë në rrugë të pa krye, “njërin në dhe e tjetrin në burg” , qe të dy me një perspektive rinore , qe të dy kontribuues të zhvillimit të shoqërisë , bile për dorasin thuhet se ishte edhe ushtar, gjë qe lenë të kuptohet se ishte një anti pushtues i regjimit serb! Ishte një njeri qe u përplas me padrejtësinë në Kosove gjë qe për fat te keq si viktime afekti ra i ndjeri Remzi Salihu !?…
    Biografia e Remzi Salihit
    Remzi Salihu u lind më 7 prill 1956 në Prapashticë, Komuna e Prishtinës. Shkollën fillore e kreu në vendlindje, të mesmen në Gjimnazin “Sami Frashëri” në Prishtinë, ndërsa studioi në Fakultetin Filozofik, ku edhe diplomoi në vitin 1980, Dega Gjuhë dhe Letërsi Angleze.
    Tri dekada të jetës së tij, ia kushtoi arsimit, dijes dhe shkencës. Karrierën e tij të intelektualit e filloi si mësues i Gjuhës Angleze, ku punoi në disa shkolla të kryeqytetit , një kohë punoi këshilltar i gjuhës angleze në Këshillin e Arsimit Komunal të Prishtinës. Ka drejtuar projekte të rëndësishme të Bankës Botërore për arsim dhe ka ligjëruar gjuhën angleze në Fakultetin e Edukimit. Si profesionist ka dhënë kontribut të pazëvendësueshëm në fushën e arsimit, jo vetëm si mësimdhënës, por edhe në hartimin e planprogrameve, për lëndën e gjuhës angleze, në strategjinë e arsimit parauniversitar, si dhe në shumë projekte të tjera të rëndësishme të kësaj fushe.
    Ishte këshilltar i asamblesë komunale të Prishtinës nga viti 2003 deri më 2007. Remziu ishte punëtor i palodhshëm i arsimit; ishte bashkëpunëtor dhe kolegë i dashur për të gjithë. Çdo herë i buzëqeshur, gjithnjë i gatshëm dhe i përgatitur për sfidat e arsimit, i afërt, bujar, por edhe krenar për punën që bënte, e në të njëjtën kohë modest në prezantimin e të arriturave të punës së tij. Nga viti 2000 ka punuar në Ministrin e Arsimit, Shkencës dhe Teknologjisë të Kosovës. Në pozitën e “Drejtorit të Drejtorisë së Arsimit të Komunës së Prishtinës” u emërua në vitin 2009 dhe këtë post , ushtroj deri në ditën e kobshme të vrasjes së tij.

    Me nderime të larta u varrosë në varrezat e Fshatit Prapashticë, drejtori i Drejtorisë për Arsim në Komunën e Prishtinës, Remzi Salihu, i cili u vra në zyrën e tij.

    Kështu te zitë e se keqes trokiti ne gjirin tone familjar, ne rrethin shoqëror, por edhe ne atë kombëtar , gjë qe është një njollë e zeze në historinë tranzitcionale qe po kalon vendi. Pasojat ky popull po i ndien në supet e veta edhe nga ish pushtuesit dhe propaganda serbe qe mundohet ta lansojë ne arenën ndërkombëtare, ky avaz po ndiqet edhe nga organet ndërkombëtare, qe monitorojnë në Kosove pa kurrfarë efekti ne përmirësimin e sundimit të ligjit. Andaj vendi është mire qe te kaloje këtë krize, anarkie ,këtë skamje, dhe këtë abuzim të forcave të huaja qe pak po i shërbejnë përmirësimit te situatës duke i fryre zjarrit edhe korrupsionit famëoz të pushtetarëve shqiptarë në skenë!

    Me 18 tetor – Kryetari i Prishtinës, Isa Mustafa, i shoqëruar nga drejtorët e drejtorive komunale dhe shefat e grupeve parlamentare në Kuvendin e Prishtinës ka bërë homazhe të varr i të ish drejtorit të drejtorisë se arsimit, Remzi Salihu.
    Pas këtyre meritave e të ndjerit Remzi nuk ka dyshim se ishte një njeri i vlerave , një njeri i sakrificës qe dha dëshmi ,ishte një njeri në shërbimin e shoqërisë ,prandaj ta kujtojmë për herë këtë familje qe nga një fëmijë i moshës gjashtë javësh qe rastësisht i shpëtoj terrorit serb u shtua ,u rrit dhe u krijua një familje e madhe e shkolluar e edukuar , por fatkeqësisht pa te ndjerin Remzi viktime e një kohe të pa kohë!
    Shkuar Janar 2012.

  25. Asllan Dibrani, February 13, 2012:

    Me falni lexues te nderuar gabim e postove shkrimin e pare.

    Teza për ndarjen e Kosovës skandal politik në rajon ,por edhe nxitje e prishjes se kufijve në Ballkan!

    Nga Asllan Dibrani
    Meqë shpesh herë po përmendet statusi special për veriun e Mitrovicës dhe se ndarja e Kosovës është si shprehje e shpeshtë nga qarqe serbe , evropiane por edhe nga ndonjë qyqar politik shqiptar qe sa janë iritues po aq banal në propozimet e tyre!Një gjë e tillë u theksua edhe nga Ish-koordinatori i Paktit të Stabilitetit për Evropën Juglindore, Erhard Busek, ne takimin Munihut ne Gjermani. Idetë për ndarjen e Kosovës dhe për shkëmbimet e territoreve midis Kosovës dhe Serbisë, ka deklaruar se Prishtina dhe Beogradi duhet të nisin diskutimet për ndarjen.
    Dihet se kjo ide nuk sjell as një zgjedhje, pos rritjen e tensionit në rajona!
    Njohësit e mirë të taktikeve të marketingut politik, për Kosovën e dinë se, sado që fillimisht një ide e parashtruar publike, nga ndonjë autoritet i lartë politik ndërkombëtar është me qellim të mirë në ndërmjetësimin e hendekut politik për Kosovën,por kur përmendet ndarja nënkuptohet se ai njeri, cili do qoftë, është i një anshëm dhe duke gjuajt kashtë në zjarr!Dihet se kjo ide nuk sjell as një zgjedhje, pos rritjen e tensionit në rajonal. Provokimet e këtij diplomati , këto ditë për ndarjen e Kosovës është, po aq i pa tolerueshëm sa qe vërtet , klasën politike në Kosovë e ka gjetë të pa përgatitur për reagime diplomatike ndërkombëtare . Pse e themi kështu ?Sepse dukej nga pala jonë një vobektësi naive , tolerance dhe një heshtje graduale sikur nuk ka ndodhur as gjë ! Me rastin e këtyre provokimeve, përse mos të reagohet nga zyrtarët tanë ,në ato shtete nga vijnë ata zëra, fundi i fundit edhe ndonjë reagim zyrtar , note proteste apo diç tjetër. Zërat të ngjashëm ka qe si zgjedhje adekuate gjejnë ndarjen e Kosovës si ky tipi, edhe nga të tjerë duke u prononcuar ,pos ndarjes, edhe shkëmbimin e territoreve,( Lugina e Preshevës t’i bashkohet Kosovës dhe veriu i Kosovës Serbisë)!. Nga njeriu i ndërgjegjësohem , i vetëdijesohem , largpamës , me vizione të spektrit politik duhet ta gjykojnë dhe mos të pranohet një marketing politik i tillë, kur dihet se ato territore janë shqiptaro -kosovare , po aq sa janë territore tonat edhe pjesa veriore e Kosovë qe pretendohet ti përfitojë Serbia.
    Sot në këtë temë “të ndarjes”, po spekulohet ndërsjellëtas me një pseudo-politikë, Serbi- qarqe evropiane dhe politika e “verbër” kosovare!
    A thau politika serbe po i nxit disa politikaj ndërkombëtar të provokojnë dhe të bëjnë pazarllëqe, me tokën dhe territorin e Kosovës ,sikur të ishte pasuri e trashëguar nga baballarët e tyre…!? Orkestrimi muzikal pro politikes serbe është imponim artificial dhe duhet të demaskohet, nga vet ne shqiptaret dhe agjenda politike . Por sot në këtë temë “të ndarjes”, po spekulohet ndërsjellëtas me një pseudo-politikë, Serbi- qarqe evropiane dhe politika e “verbër” kosovare .Pas këtyre preferencave aktuale, po priten edhe bisedime ndërmjet Kosovës dhe Serbisë ,qe shpeshherë theksohen edhe nga media vendore Beograd – Prishtinë duke e minimizuar vlerën e pavarësisë së Kosovës ,pra nuk thuhet të “Kosovës dhe Serbisë”. Theksohet në shprehje mediatike të arrihet e ndonjë marrëveshjeje ne mes “Prishtinë dhe Beogradin” citojmë ( këto janë qytete, e jo shteteve sovrane), marrëveshje për të vënë në “temë” mundësinë e ndarjes së veriut të Kosovës, i cili territor, sipas tyre, nuk do të jetë më Kosovë (veriore), por do t’i bashkëngjitet territorit të Serbisë dhe si i tillë do të quhej brenda Serbisë – Serbi, e jo Kosovë as veriore as jugore por e ndare nga Kosova?. Pra krejt kjo është një opsion i Serbisë, e jo i Kosovës dhe as – i asnjë shqiptari në Ballkan prandaj edhe politika aktuale e Kosovës duhet ta përqendroj diplomacinë e vet në baraspeshë në spektrin kombëtar, me qellim qe të ruhet sovraniteti i Kosovës, nga politika agresive serbe , me një pretekst për Serbinë e madhe. Kjo “tezë” të iniciuar nga Serbia nëse klasa politike e Kosovës , dinë dhe ka vullnet të mirë pa e cenuar veten, as në fushën politike si personalitete ,ata mund ta godasin Serbinë, me fakte paraprake duke e kushtëzuar Serbinë dhe faktorin ndërkombëtare me(denoncim ndërkombëtar) ndaj Serbisë, për “gjenocidin e mbi 6oo fshatrave e qyteteve nga Toplica” e jonë , qe me dhunë dhe terror u dogjën u vranë masivisht. U përzunë dhe u dëbuan me dhunë për Kosovën e tanishme , për “Turqi” e gjetiu .Tu kujtojmë politikanëve tanë se nëse bisedohet, duhet të bisedohet për të zhdukurit ,për masakrat , për dëmet materiale dhe për (dokumentacionet mbi tapitë e veta qe pati popullata e asaj ane) , qe sot janë, të tërat në arkivat e Turqisë. Të bisedohet për gjenocidin dhe dëmshpërblimin nga Serbia qe i bëri Serbia ,Kosovës në luftën e fundit me mijëra të pa gjetur , me mijëra të vrarë e të masakruar ! Tu kujtojmë se “dëbimi i shqiptarëve nga Kosova, para 13 vitesh ishte një skenar dhe një projekt i ngjashëm me qëllimet dhe projektet e sotshme”. Tu kujtojmë, se ishte politika shfarërosëse e njëjta , sikurse me atë të “Toplicës ” qe e bëri politika serbe kundër shqiptareve, por duke ju falënderuar aleancës shqiptaro -amerikane i shpëtuam atij projekti të “akademisë serbe” dhe ati skenari të tmerrshëm kundër popullit shqiptar të Kosovës !Tu kujtojmë politikajve tanë se politika duhet te zhvillohet ne fusha te barabarta në përmirësimin e marrëdhënieve reciproke ekonomike,politike, kulturore dhe ne shume dimensione paralele si dy shtete të barabarta . Pas çdo bisede me Serbinë,Kosova del më e rrezikuar,ma e nëpërkëmbur, ma e zbehtë…!? Kemi shembullin e Edita Tahirit me Stefanoviqin nga Brukseli…! Në biseda, pala kosovare është inferiore dhe shumë dobët karshi ekipit serb,prandaj është mirë që mos të bisedohet deri sa Serbia ta njoh pavarësinë e Kosovës,e pastaj bisedat mund të vazhdojnë deri në pakufi,pasi nuk rrezikohet as pavarësia as sovraniteti as integriteti i Republikës së Kosovës. Mos të mashtrohemi ne bisedimet qe planifikohen nga Serbia mes Tadiqit dhe kryeministrit Thaqi sepse Tadiqi nuk dallon nga kryekasapi Millosheviq,qëllimet sa i përket Kosovës i kanë të njëjta,veç mënyrën dhe taktiken e realizimit e kanë tjetër !
    T’i rikthen Shqipërisë territoret e veta, lugina e Preshevës, gjysma e Maqedonisë, pjesët e banuara me shqiptar në krahinën e Çamërisë në Greqi,ti kthehet gjysma e territorit të Malit të Zi, qe është e banuar me shqiptare !
    Më duhet t’ua përkujtoj analistëve që marrin rolin e funksionarëve zyrtarë politik për këto bisedime qe të jenë syçelë , po qe të hapen dhe diskutohet kjo temë e (ndarjes se Kosovës) atëherë këtu duhet të prishen kufijtë e Ballkanit në tërësi . Këtu duhet të futet në bisedime edhe “Shqiperia në bashkimin e territorit”, qe padrejtësisht ju aneksuan, po nga baballarët e këtyre politikajve në Ballkan e në Evropën e sotshme . Atëherë po qe teatrohet me këto lojëra ,( t’i rikthen Shqipërisë territoret e veta, lugina e Preshevës, gjysma e Maqedonisë, pjesët e banuara me shqiptar në krahinën e Çamërisë në Greqi,ti kthehet gjysma e territorit të Malit të Zi, qe është e banuar me shqiptarë dhe bashkimi i Kosovës me shtetin amë kuptohet me Shqipërinë). Ky do të jetë një “kompromis qe duhet politika kosovaro-shqiptare ta ndjek pran faktorit ndërkombëtar” , atij serb dhe pran faktorëve në Ballkan. Asnjëherë në histori, shqiptarët nuk kanë vendosur për kufijtë e Shqipërisë, pos kur kanë bërë kinse “kompromise të dhimbshme në dëmin e Shqipërisë” nga “kuislingë dhe bashibozuk”, prandaj mos të ndodh edhe kësaj here një rast i ngjashëm…!? Politikanë kosovar, mos u trembeni , ngrehëne kokën lart me krenari dhe mbrone interesin e kombit, se historia nuk përsëritet dhe përpiquni t’i ktheni vendit identitetin,dhe sovranitetin e merituar qe me gjak ,mund dhe djersë e meriton ky popull ,një “liri të plotë”.

  26. Albani, February 13, 2012:

    TURP MORE TE KESH MORE ANI AKADEMIK VETIT PO MI THUA,KU KE LIND ORE TI QE VERIUN SERBIS ME JA DHAN A,KU QKA PO TE DUKET VETJA TY O NJERI INJORANT.
    PRESHEVA,MEDVEGJA,BUAJNOVCI,ESHTE KOSOVE,EDHE NDAQ ME DIT AKADEMIK,PUNA JOTE SISH KURGJO HIQE,SEPSE TI JE PRE E HASHIM THAQIT.
    KETE FJALIM QKA E KI BO,ME KETE E TREGON NIVELIN TEND TE ULET PREJ AKADEMIKU,ATE SHKOLLE QKA E KI KRY NUK ESHTE THJESHT ASGJE,THJESHT PER TY MORE QOSOVIQ,ESHTE INTERESI PARAJA.
    ME VETVENDOSJEN,KENA ME BA BASHKIMIN KOMBETAR,PA ASNJE NDARJE O QOSOVIQ,SEPSE MOS HARRO SE PRESHEVA MEDVEGJA DHE BUJANOVCI ME PERPARA KAN QENE NE VILAJETIN E SHKUPIT,EDHE MOS HARRO SE SHQIPERIA ETNIKE ESHTE 111.008 KM2.
    RNOFTE SHQIPERIA ETNIKE.
    RRNOFTE KOMBI SHQIPTAR.
    RRNOFT POPULLI SHQIPTAR,ATA QE JAN PATRIOT ME ZEMER,E JO SIKUR TI Z.QOSOVIQ.
    RRNOFTE LEVIZJA VETEVENDOSJE!.
    RRNOFTE ALBIN KURTI.
    SEBASHKU PRESHEVA JONE DO TA REALIZOJM ENDERREN TONE SHEKULLORE,QE SHUME KOHE E KEMI PRITE,ME MIJERA VITE E VITE,SKA NDARJE MA,POR BASHKIM DHE VETEM BASHKIM.

  27. agimi, February 14, 2012:

    bravo, bravo sa mire po dini t’a ofendoni nje akademik te mire njohur s’iq eshte REXHEP QOSJA. nuk keni mbet ju me i tregu se si te veprohet akademikut tan te shquar, ai e ka thene vetem mendimin e lire dhe nuk don me then se akademik REXHEP QOSJA e beri ndryshimin e kufijeve ose ia fali veriun serbise, ju lutem pa me me kujdes, pa ofendime.nji akademik si REXHEP QOSJA dhe akademiket tjere e mbajn nje shtet, nje kombe te gjalle. ai i cili e quan akademikun REXHEP QOSJA: budall, lope, kali, i trent etj., etj., eshte poshtersi per ta.vete jeni te asi sojit, turp (po ju nuk pasni as turp, as moral, as karakter e as ndergjegjeje te njeriut) duhet me ju ardhe. poshtersi, poshtersi djema.

  28. agimi, February 15, 2012:

    deri tani as nje reagim, fjm flm.

  29. samiri, February 16, 2012:

    ai/ajo i cili/a e kritikon nje akademik si qe eshte Rexhep Qosja, ai/ajo e kan shume nivelin e ulet te vetedijes, nuk dis se qke te bejne tjeter dhe, hajt t’a kritikoj edhe une. si nuk ju vjen pak marre?

  30. Guximtari, February 16, 2012:

    Po z Qosja edhe pse je plako bace paskan lane truni se serbet askush spo mabne me zore le te shkoj serbi se askush spo ndale po jo coptimit te ks vetem ata qe frigohen prej krimeve te tyre mundohen te ndajn nje cope toke shqiptarie ,e kosova lindore eshte e jona edhe nje dite do te bashkohemi ,por qeverit tona duhet te derdhin mjete finaciare qe mos kete shpergulje shqiptaresh e mos pajtohen me diskriminim qe po ja bene serbia kur po kerkon per serbet drejta qe asnje pakice ne bote si ka sa kane ne ks.Po z Qosja ka mendu qe kshtu kryhet problem por kjo dihet qe serbet kane bere krime e fshehe atje ne veri se askush spo arreston se po qe se kfor e eulex e policija jone do ti arrestonte me siguri moti ishte qetsu situata por gjithe kta te unmikut i kane mbrojt se kane miq serbe ,e nqf se shkepute nje pjese e ks duhet ne te kerkoj nje pjese ne mal te zi greqi,maqedoni edhe serbi e jo vetem te dorzohemi e te themi po ja japim serbis kete se disa fashist serb spo deshiroj ks .

  31. abazi, February 16, 2012:

    Jam dakord me shumicen e komenteve qe jane bere si per temen e trojeve shqiptare edhe per qendrimin e shqiptaro-serbit Qosja. Mos prisni nonji keshille te vyer nga ai, eshte i paguar me kohe per ti sherbyer serbit se eshte i paguar dhe i denuar ndryshe. Ishalla do te veje haka tek i zoti se keshtu ka vendos perendija. Do ju lutesha te gjitheve mundohuni te shkruani me fjale te plota shqipe se edhe vete ju kur lexoni, nuk merrni vesh cfar keni shkrujte. Paci fat.

  32. isuf, February 16, 2012:

    me vjen keq qe duhet ti trgoj nje akedemikut se atdheu nuk shitet as nuk falet,si ta ka zan goja.po kosova ka pas dhe ka njerz t shitn po ka edhe shum me mendje te ndritur,pa dragoj e trima kur nj her nuk met i rit kosova per shpirtin vet. pra ka kosova ka kosova gjak sa m i mbrojt trojt e veta

  33. leka i madhe, February 16, 2012:

    Ky opcion i Akademik Qosjes per ndrrim territoresh eshte mendim i tij por edhe i kohes dhe tekefundit ai flet sa ka force e dije,e ju ve bashkeatdhetare te mije nese keni guxim e dije me shume urdheroni te paraaa jo deri ne mitrovice por deri ne toplic…pertej molles se kuqe.

  34. leka i madhe, February 16, 2012:

    Nje akademik si eshte Qosja smundet as nuk vjene ne shprehje shitje apo tradhtite qashtjes se kosoves por ndryshimi apo ndrrimi i Kufijve tekefundit eshte mendim i tije e jo i dymiljone shqipetareve atehere qa na mbetet neve te punojme me shume se Qosja te fyejme me pake ta duam njeritjetrin me shume ti zgjedhin njerezit me te mire ne votimet e ardhshme e ti lejme interesat personale anashe dhe mos ta veme parane mbi te gjitha se perndryshe mendja eshte para ,diamant arii,euro,lek,etjera e ti mbyllim bastoret ne kosove ti mbyllim bastoret e lokalet qe sbejne te mire ne vend
    e maandej ti rrokim punes dhe ti themi serbis se ketu kane qene kufite tona te perparshme dhe ne te ardhme tonat do te jeni deri ne toplice kuptohet.E ju lutem vellezer lereni rehat Akademikun .

  35. Jozefi, February 17, 2012:

    Këtu e shoh se një pjesë e madhe e shqiptarëve, as një libër nuk e lexojnë në vit. Pa ditë asgjë, japin komente, sikur ta dinë gjithë historinë e politikën. Por, e shoh se nuk dinë asgjë. Ato shprehje, të cilat i shruajnë, janë fjalë rrugaçësh. E shajnë e e fyejnë Akademikun, sikur t`i kishim marrë nga vendet më të mbrapambetura. Shkruajnë fjalë rrugësh e matrapazësh, shihet se ata, që e shajnë Qosjen, s`kanë edukatë familjare, shihet se ata, që e shajnë Qosjen, janë vetë të fyer e të poshtëruar, ata, që e shajnë Qosje, janë pa identitet, ata, pra janë maskarenjë dhe ata, që e shajnë Qosjen, i shajnë shumë leht edhe prindërit e tyre, sepse për ata s`kanë rëndësi vlerat kombëtare as familjare.

    Me respekt ju përshëndet Jozefi

  36. abedin presheva, February 18, 2012:

    pse. her do kur do…….presheva duhet ti bashkangjitet kosoves. te lumt z.qosja…..me ne fund e ke marr guximin ta thuash te verteten………………………………..!

  37. Jozefi, February 18, 2012:

    Rexhep Qosja, e ka dhënë mendimin e të mundshmës, për ndryshim kufijsh. Por ata, që po e shajnë Qosjen, për ndërrim kufijsh me Serbinë, le të shkojnë e ta mbrojnë veriun e Mitrovicës, nëso ua mban prapanica. Më falni se ata, që e shajnë Qosjen janë vetë prapanica. Prapanica më e madhe është ky Asllan Dibrani, që e paska edhe kokën e madhe sa të qenëve të Sharrit, po aq të madhe edhe bythën, sepse atëherë kur Serbët e vranin edhe e masakronin popullin shqiptar, Asllani me këta viçat tjerë hante torte nëpër Europë. Asllani edhe këta patriotët tjerë me bateria e kanë edhe gojën të madhe aq sa edhe bythën, prandaj hanë torte të buta në mërgim edhe ia thinë prapanicën Rexhep Qosjes.

    Tekefundit, Rexhep Qosja as që është duke i penguar këta hajvana, që e shajnë, as që mundet. Më mirë është të mos lehin, sepse qentë që lehin, nuk hanë.

    Me respekt ju përshëndet Jozefi juaj o delet e Zotit!

  38. Arben, February 19, 2012:

    une jam shqiptare nga elbasani i larguar ne vitin 1990 the kam dashur te vija ne lufte ti bashkohesha vellezerve tane shqiptare kur luftuan me serbet, po dokumentacionet nuk ishin bere qe te levizja i lire ne ate kohe,i kam shikur dhe degjuar me shume interes te madh ngjarjet ne kosove maqedoni, mal te zi po the ne Cameri ,po une mendoj ne duhet te bashkohemi the te punojm forcojm cdo idhje mes shqiptareven kudo qe jane dhe mos urrejm dhe me te dobtin se eshte i joni i mire apo i keq si mund ta ndreqim problemet mes nesh sa me pare per nje bashkim te fort se the keshtu nuk behet te shajm dhe ofendojm njeri-tjetrin po kur njeriu humbet shpresat nga shume faktor pranon dicka qe te mbroj tjetren , si te gjejm menyren ekomunikimit mes nesh eshte gje me e madhe se asnje ushtri e madhe nuk na percan dot ne rast se jemi te bashkuar me njeri -tjetrin,prandaj faijn e kane shume politikan dhe jo ku akademik se sic thone disa shoke me lart ai eshte per letersi , po dhe ate nuk e ka te saket, duhet te punoj me se cdo kush ka mangesira,deshiroj cdo territor me banime shqiptare te kthehen ne nje shtet te vetem se keshtu ,edhe europa nuk na do dy shtete ne arenen nderkombetare se behen dy votime per nje kombesi ne si popull na kan vjedh gjithe jeten po pak nga pak ne po bejm dicka dhe mos e leme mbas dore te drejtat tona si nga me e thjeshta nje abeteare se ajo te njalle deshire per atedhe dhe bashkim. O malet e shqipnis, e ju o lisat e gjat fushate e gjera me lule ju kam ndermend dite e nate, ju bregore bukuroshe e ju lumejt e kulluar ,fushat ,kodrat ,brigjet ,gerxhet,une kurre sju kam harruar.Ti shqiperi me jep nder me jep emrin shqipetar zemeren ti ma gatove plot me deshire dhe me zgjarr. Ju lutem shqiptareve duane njeri tjetrin edhe se te kritikon se ai Serbi nderin e tokat prap po kerkon, e Greku toke gjak po na i shfrytzon. Dashuri dhe mirkuptim mes nesh eshte zgjidhja dhe arma me e forte se kto armiqte e dine mire se Populli yne i vjeter Illyrian ,po i zevendeson dhe ato na kane cdo nate ne enderr se po i vjen fundi shfrytezimit qe ata kan bere tek ne,durimi eshte zgjuarsia ndryshe ne nuk fitojm ne arenen nderkombetare, se armiqet kane pasur fuqi dhe ne nuk kemi pasur asgje vec kemi qen te percar the pa shtet apo shtete tash kemi dica the duhet te forcohemi ndihmojm vellezrit nga troyet tona qe kane nevoje ,po the z Rexhep Qosja nuk do ti ndahet shumices dhe ai besoj nuk do ndahet nga copeja po thjesht mundohet te jap nje mendim qe cdo shqiptar ka te drejt te thot i lire po ne fund jemi ne forca qe vepron, kur te vij momenti ai do te thote arsyet e ti perse dhe te na shpjegoj ne arsyet e tij, ne kte mynyre ne pranojm te dobtin dhe te shendoshin ne menyre plurale se ne kemi nevoje per te gjithe sic eshte poli pozitive the negative. vellezer the motra ju perqafoj per sukseset qe keni arritur po nuk kemi mbaruar do pune the durim jo urrejtje mes nesh me respekt per te gjith shqiptaret ku jeni ju perqafoj me mall.
    Arben Jolla nga Kanadaja

  39. Leka i madhe, February 19, 2012:

    Ti Arben me dukeni se jeni njeri i mire do te deshiroja te gjithe ne shqipetaret te mendonim dhe te punonim positivishte si ju.Edhe une mendoj qe ma mire ta kishim ne shqipetaret vetem nje shtet shqiperi por sipas mendimit time edhe me mire me nje emer tjeter te quhej ILIRI.Ku do te perfshiheshin gjithe viset shqipetare perreth.

  40. Adil Kosova, February 20, 2012:

    O z. Moderator,
    Mos lejo ndotjen e këtij portali nga letër-nxirës, si ky tipi me nofkën Jozefi ( njohur nga shumë kush), i cili akuzon të tjerët se paskan pas ikur nga vendi gjatë luftës, ndërsa vetë është i tillë……

  41. bile shaj, February 22, 2012:

    Shume komentues ketu nuk kan lidhje me POLITIKE jo se jo por as per KOKEN e tyre,as per SHTEPIN e vete,as per FAMILJE ,aq shume jane te CEKET sa gerdi po me vjen me shiquar se me i lexuar deri ne fund me vjen edhe me VJELL.Shume jan veq se ju ka ardh shansa me fol e keqperdorin kete shanste mire por kjo shans eshte per NJEREZ e jo per Kafshe me u BUROKAT ketu si Gjaja.

  42. Xiki nga Nasalca, February 23, 2012:

    VERTET MENDONI SI FEMI PARASHKOLLOR PO NJERIU E THOT MENDIMIN E VET JU NESE KENI ARSYE DHE FAKTE ME KOMENTU KOMENTONE NESE JO MOS PERDORNI FJAL FYYESE SE FUNDJA NE QKA KEM DASHT KURR NUK NA KAN DHAN POR MOS TA HUMBIM AT QE KEMI DHE SE PAKU SHQIPTART TI BASHKOJM SE ME KOMENTE NUK FITOHET PRESHEVA TUNG

  43. Dr. Sulejman Abazi, February 23, 2012:

    ÇËSHTJA E LUGINËS SË PRESHEVËS ËSHTË KALKULIM POLITIK ME VLERA HISTORIKE
    TA RUAJMË TËRËSINË TOKËSORE TË KOSOVËS, POR KURRË TË MOS HARROJMË LUGINËN E PRESHEVËS

    Këtë koment të shkurtër politik po e parashtrojmë që në fillim me dy pyetje konkrete: A do të luftojmë ne në rrugët më të pranueshme që Lugina e Preshevës të bëhet pjesë e shtetit të Kosovës?
    Nëse angazhohemi seriozisht në këtë çështje me vlera kombëtare, a mendojmë ne se me këtë nuk respektojmë mendimin dhe qëndrimin e aleatëve që ishin vendimarrës në shpalljen e pavarësisë së Kosovës?
    Situata në veri të Kosovës ka hapur kartat në marrëdhëniet ndërshtetërore. Nga faktori ndërkombëtar, janë hedhur në tavolinë ide për rrugëzgjidhjen e konfliktit Serbi – Kosovë, deri në shkallën e njohjes së pavarësisë nga Serbia, duke testuar opinionin vendimarrës, siç deklaroi së fundi Busek “deri në ndërrim territoresh”. Gjithashu në këtë rrjedhë edhe Tadiç, ka hedhur idenë që, “jo të gjitha t’i marrë njëra palë dhe jo të gjitha ti humbas pala tjetër”.
    Në aspektin politiko diplomatik, Serbia gjendet në një pozitë konfliktuale. Nga njëra anë aspiron integrimin në NATO dhe në BE, nga ana tjetër, bën kauzë të përbashkët me Rusinë, kundër Kosovës nëpërmjet nxitjes dhe financimit të strukturave paralele, kryesisht në Veri.
    Çështja Mitrovicë, pas shpalljes së pavarësisë së Kosovës, mbetet ende një “vrimë e zezë” e rajonit. Ajo mund të kthehet në precedent të përshkallëzimit të dhunës dhe destabilizimit të situatës. Serbia në këtë çështje ka marrë përsipër (me sa duket bashkë me faktorin ndërkombëtar) një çmim me efekte në ekstreme.
    Ajo që na shqetëson në këto kushte, nuk është problemi se, duhet apo nuk duhet të bëhet “këmbimi i territoreve”, sepse ky është një atribut i institucioneve të larta ndërkombëtare. Pavarësia dhe sovraniteti i Kosovës, aktualisht janë të monitoruara nga faktori ndërkombëtar.
    Ajo që na intereson është fakti që, disa politikanë nga Prishtina ja kundërvënë me agresivitët problemin e Kosovës Veriore Luginës së Preshëvës. Këto janë dy probleme që, për ne shqiptarët, janë shumë të qarta. Lugina e Preshevës është pjesë e shkëputur nga trungu i Kosovës, është një pjesë me etnos dominues shqiptar. Për ne, çështja shtrohet të mos e lëmë të anashkaluar Luginën e Preshevës.
    Ajo të jetë në të gjitha aspektet pjesë e kujdesit të shtetit shqiptar të Kosovës dhe partive politike e shoqatave atdhetare. Nuk është e mjaftueshme vetëm për të prezantuar një libër, për manifestime folklorike, as për premtime vizash e pasaportash, për premtime që mbeten vetëm fjalë në letër. Lugina e Preshëvës ka nevojë për një përkujdesje të veçantë, sepse ka mbetur padrejtësisht brenda shtetit serb dhe duhet të jetë prioritet i prioriteteve për çdo shqiptar.
    Shikojmë që ka një marketing politik, në garë që kush të hedhi ide në bashkimin e Luginës së Preshevës me Kosovën. Brenda kësaj fasade, të tjerë alarmohen se mos nga kjo përkujdesje i mbetet hatri faktorit ndërkombëtar dhe prishen balancat në negociatat me Serbinë(!). Pasojat po bien mbi popullsinë shqiptare të Luginës, e cila po ndihet e braktisur dhe e harruar. Nëse akademik Qosja, sipas pikpamjes së tij, ose dhe dikush tjetër, shtrojnë alternativën “e ndërrimit të territoreve”, të cilën e vlerësojnë si “të keqen më të vogël drejt një zgjidhje historike”, është e papranueshme që të kalohet në ligjërime denigruese të personalizuara, pa dhënë kurrfarë shpjegimesh dhe opsionesh, të cilat do të sqaronin problemin.
    Sipas meje, të gjitha “argumentet” nuk vijnë nga analizat e qeta e të sakta nga institute apo qarqe akademike, por nga militantë partiakë, patriotë ose “psudo” të tillë. Ky është një problem që kërkon angazhim më profesional politiko – diplomatik të faktorit shqiptar kudo ku gjendet. Le të flasin ata. “Pseudot” kanë dëshmuar se, mund të kenë lexuar diku ndonjë libër të pluhurosur dhe vetëm kaq.
    Ky është një problem madhor kombëtar, jo problem kafenesh apo romnatizmi politik, as i mburrjeve tipike shqiptare. Çështja e Luginës së Preshevës është dhe duhet të jetë një kalkulim politik me vlera historike, për t’i hapur rrugën një herë e mirë Ribashkimit Kombëtar.

    UNIKOMB – TIRANE

  44. Fahri_prebreza, May 7, 2012:

    Ky veq kur i konvenon serrbis diqka del e fol se njeri i tyne asht po mos u merr me pun te kota se kerkush nuk te vet se mo kan i mir edhe i besushem ishe atu ku asht veni i burrav po as te gjaja nuk ki ven

Komentoni